دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

آلمان اروپا به دنبال اعمال بسته جدید تحریم علیه ایران است

تهران- ایرنا- سخنگوی دولت آلمان روز دوشنبه گفت که اتحادیه اروپا در حال کار بر روی اعمال بسته جدیدی از تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران است.


به گزارش ایرنا از خبرگزاری رویترز، این مقام آلمانی همچنین افزود: اتحادیه اروپا درباره اینکه آیا سپاه پاسداران را مشمول بسته جدید تحریم‌ها کند یا خیر، تصمیم گیری خواهد کرد.


وی بیان کرد که نمی‌تواند راجع به جزئیات آن اظهارنظر کند.


مجله اشپیگل آلمان اخیرا بدون افشای منابع خود ادعا کرده بود که برلین و هشت کشور دیگر عضو اتحادیه اروپا در حال برنامه‌ریزی برای گسترش تحریم‌ها علیه ایران هستند که در آن افراد و سازمان های مرتبط با آنچه به‌کارگیری خشونت علیه معترضان در ایران نامیده، هدف قرار داده شده‌اند.


این نشریه آلمانی افزود که بر اساس طرح یادشده دارایی های افراد و موسسات تحریم شده مسدود و شرکت ها و شهروندان اتحادیه اروپا از مراوده مالی با آنان منع خواهند شد. این طرح قرار است در جلسه شورای وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا در ۱۴ نوامبر بررسی شود. 
برخی رسانه‌های غربی ادعا می‌کنند نام ۳۱ شخصیت و نهاد ایرانی در این طرح قرار دارد.


اتحادیه اروپا و سه کشور انگلیس، آلمان و فرانسه اخیرا به بهانه مسائل حقوق بشری و ادعای بی‌اساس مشارکت ایران در جنگ اوکراین تحریم‌های جدیدی را وضع کرده‌اند که با پاسخ متقابل ایران روبرو شده است.


حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران اخیرا در سخنانی نسبت به مسیر غیر سازنده، تکراری و شکست خورده اروپایی‌ها هشدار داد و تصریح کرد: برای ما مشخص هست که چند رهبر اروپا نگاه شکست خورده نسبت به تحولات دارند.


وی همچنین در توئیتی خاطر نشان کرد که طرف‌های اروپایی « با اشتباه محاسباتی، طی اقدامی غیرسازنده که مبتنی بر انبوهی از اطلاعات غلط بود، دوباره به ابزار نخ‌نما و بی‌اثر تحریم علیه ایرانیان متوسل شدند. اغتشاش و تخریب اموال عمومی در هیچ‌جای جهان تحمل نمی‌شود و ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.»



وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>ایفون تصویری “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما “https://www.flytoday.ir/flight”>بلیط هواپیما “http://cooldl.net/”>سایت مرجع دانلود فیلم “https://safaryaar.com/tour/dubai”>تور دبی