بنرهای تبلیغاتی جدید از سریال قدیمی تلویزیون سردرآورد
نوع تازهای از تبلیغات درونبرنامه که پیش از این فقط در سریالهای شبکه نمایش خانگی دیده میشد، حالا به تلویزیون هم رسیده است.
به گزارش ایسنا، بازپخش مجدد مجموعه «هوش سیاه» از شبکه آیفیلم با جایگذاری بنرهای تبلیغاتی جدیدی همراه شده که در پخشهای قبلی این اثر وجود نداشت و شائبه اجرای آزمایشی ایده درآمدزایی از طریق تبلیغات درونبرنامه را به وجود آورده است.
تصاویر استفاده از بَنرهای تبلیغاتی در یک سریال تلویزیونی که در روزهای گذشته در شبکههای اجتماعی پربازدید شده و واکنش کاربران را برانگیخته، در سکانسهای خارجی متعدد از این سریال به چشم میخورد و به تبلیغات برای برندها و محصولاتی میپردازد که در اواخر دهه ۸۰ وجود نداشتند و شرکای تجاری امروز سازمان صداوسیما به شمار میآیند.
در تصاویر زیر که از بازپخش قسمت سوم مجموعه «هوش سیاه» در شبکه آیفیلم انتخاب شده و به دلیل پرهیز از تبلیغ کالا از انتشار فیلم آن معذوریم، تصویر بنر تبلیغاتی جدید به چشم میخورد. حتی در صحنههایی، اضافه شدن بنر (آبی رنگ) به صحنه، به کاهش کیفیت آن هم انجامیده است.
این شیوه تبلیغاتی که از حدود یک سال پیش به مجموعههای نمایش خانگی راه یافت و انتقاداتی را نسبت به ویاودیها برانگیخت، از جمله معدود شیوههای درآمدزایی پلتفرمها از تبلیغات بازرگانی بود که در تلویزیون چندان به چشم نمیخورد. این دست بنرها البته در هر قسمت از سریالهای پلتفرمی، معمولا دو یا سه مرتبه دیده میشود، ولی در قسمتهای پخششده از «هوش سیاه» بیش از اینها وجود دارد.
روشن نیست آیا این شیوه تبلیغاتی تنها به بازپخش سریال «هوش سیاه» محدود میشود، یا در حال حاضر به صورت آزمایشی اجرایی شده و به مرور قرار است در دیگر سریالهای شبکه آیفیلم که آمار قابل قبولی به لحاظ مخاطب دارند و یا مجموعههای جدید تلویزیونی هم دیده شود؟
منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روزبیشتر بخوانیمکرگیر: ابزاری قدرتمند برای سوراخکاری بتن
بیشتر بخوانیمآیفون 17 ایر