دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

بهره برداری از ۳۷ پروژه شهرداری تبریز همزمان با دومین سفر رئیس

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت: همزمان با دومین سفر حجت الاسلام رئیسی به آذربایجان‌ شرقی، ۳۷ پروژه‌ عمرانی، خدماتی و رفاهی شهرداری تبریز با ۱۷۵۰ میلیارد تومان هزینه به بهره‌برداری می‌رسد.


یعقوب هوشیار اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی شهرداری تبریز در حوزه‌های حمل و نقل، سلامت، بازآفرینی شهری و دیگر حوزه‌ها همزمان با دومین سفر رئیس‌جمهور به استان به بهره‌برداری می‌رسند.


وی با اشاره به پروژه‌های حمل و نقل شهرداری تبریز، افزود: پروژه تهویه خط یک مترو، خریداری و راه‌اندازی ۱۰۰ دستگاه اتوبوس جدید، خریداری و راه‌اندازی ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی جدید از طریق ارائه تسهیلات، پروژه اطفای حریق خط یک مترو، پروژه‌های شاخص شهرداری تبریز در حوزه حمل و نقل شهری هستند که در دومین سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسند.


هوشیار با اشاره به تملک و اجرای هشت رشته مسیرگشایی جدید در سطح شهر، اعلام کرد: تملک، بازگشایی، ساماندهی و اجرای پیاده‌راه خیابان شهید علیپور، مسیرگشایی خیابان شهید روشن‌پور، تملک و بازگشایی خیابان فلسطین جوبی، تملک و مسیرگشایی خیابان ۱۴ متری منتظری، تملک و مسیرگشایی خیابان شهید والایی‌فر حافظ، مسیرگشایی ۱۸ متری خیابان عرفان، مسیرگشایی خیابان دسترسی شمالی ترمینال، مسیرگشایی ۱۶ متری خیابان معراج شمالی در شهرک خاوران و لوپ ورودی بیمارستان کودکان از اتوبان پیامبر اعظم (ص) مهمترین پروژه‌های مسیرگشایی شهرداری تبریز هستند که طی دومین سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسند.


وی اضافه کرد: در حوزه پروژه‌های فرهنگی، تکمیل ضلع جنوبی مقبره‌الشعرا، تکمیل و ساماندهی نواقص فرش‌سنگ میدان شهید بهشتی و احداث اتاق مادر و کودک و فرهنگسرای شهدای ستارخان، پروژه‌هایی هستند که در دومین سفر حجت الاسلام رئیسی به استان به بهره‌برداری می‌رسند.


شهردار تبریز با اشاره به پروژه‌های انسان‌محور شهرداری تبریز که در دومین سفر رئیس‌جمهور به بهره‌برداری می‌رسند، گفت: پیاده‌راه شهریار، پیاده‌راه کوچه پاساژ و شش کوچه الحاقی، نمازخانه و اتاق مادر و و کودک در پارک باغشمال و میدان شهید بهشتی، احداث پیاده‌رو خیابان شهید اشرفی، کفسازی خیابان قطب و سنگفرش و مسیرگشایی جدید شهید علیپور، جزو پروژه‌های انسان‌محور شهرداری تبریز است که در طول دومین سفر رئیس‌جمهور به استان به بهره‌برداری می‌رسد.


وی خاطرنشان کرد: در حوزه فضای سبز، پارک محله‌ای شهید صبوری، فاز دوم پارک کلانترباغی، پارک دانشجوی خاوران و هم‌چنین آبنمای پارک مشروطه، پروژه هایی هستند که با حضور رئیس‌جمهور و معاونان وی به بهره‌برداری می‌رسند.


هوشیار یادآور شد: بازارچه محلی میوه و تره‌بار مرزداران، سالن میوه و تره‌بار هفت تیر، بازارچه میوه و تره‌بار یاغچیان به عنوان پروژه‌های خدماتی شهرداری تبریز در روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *