دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

دولت سیزدهم حضور مردم در مراسم اربعین را تسهیل کرد

تهران-ایرنا-نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در مورد اعزام زائران به عراق برای شرکت در راهپیمایی اربعین، دولت سیزدهم در بحث تشویق مردم و تسهیل امور برای حضور مردم در این مراسم به خوبی عمل کرد.


سید مجتبی محفوظی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره عملکرد دولت در خصوص مراسم اربعین و اعزام زائران به مراسم راهپیمایی اربعین در عراق گفت :من حامی دولت هستم و در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از دولت حمایت کرده‌ام و به وزرای کابینه سیزدهم رای اعتماد داده‌ام.


نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت آقای رئیسی دولتی انقلابی است که در راستای خدمت به مردم تلاش می‌کند.


محفوظی خاطرنشان کرد: ورود دولت آقای رئیسی به مسائل مشکلات مردم برای حل آنها ورودی انقلابی است و به این مسئله اذعان دارم.


وی در خصوص اقدامات دولت سیزدهم گفت: یکی از کارهای بزرگی که در دولت آقای رئیسی انجام شد بحث واکسیناسیون گسترده مردم برای ایمنی در برابر بیماری کرونا بود که انصافاً یک از اقدام انقلابی و مهم به شمار می رود


نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در مورد اعزام زائران به عراق برای شرکت در راهپیمایی اربعین نیز دولت سیزدهم در بحث تشویق مردم و تسهیل امور برای حضور مردم در این مراسم  به خوبی عمل کرد.


وی ادامه داد: بنده نسبت به برخی ایرادات و کمبودها در حوزه اجرا انتقاد دارم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *