دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

شیاف جذبی شاندرمن

کیفیت رابطه جنسی برای دوام زندگی زناشویی بسیار مهم است. از این رو هر روز شاهد تولید داروهایی هستیم که برای کیفیت رابطه جنسی وارد بازار می شوند. شیاف جذبی شاندرمن یکی از نمونه داروهایی است که از گیاه ماریانا تولید می شود. این گیاه دارویی مفید و کاربردی است که از زمان های قدیم برای تنگ کردن واژن و افزایش لذت جنسی مورد استفاده قرار می گرفت.

گیاه ماریانا خواص درمانی بسیار زیادی دارد و می توان با استفاده از داروهایی که به روش های مختلف با استفاده از این گیاه تولید می شوند، به این خواص درمانی دست یافت. شیاف جذبی شاندرمن یک روش غیر تهاجمی برای افزایش میل جنسی و تنگ کردن واژن است. علاوه بر آن با استفاده از این گیاه دارویی می توان به مزایای دیگری نیز دست یافت.

از جمله مزایای استفاده از شیاف جذبی شاندرمن باید به متعادل کردن پی اچ ترشحات زنانه، درمان عفونت های زنانه، درمان بوی بد ناحیه واژن، رفع خارش در ناحیه واژن و موارد دیگر اشاره کنیم. خانم هایی که بعد از زایمان طبیعی با مشکل گشادی واژن مواجه می شوند، می توانند با استفاده از این گیاه دارویی به راحتی واژن خود را تنگ کنند.

البته بسیاری از خانم ها برای کسب نتیجه سریع از روش های دیگری همچون جراحی استفاده می کنند. اما باید بگوییم استفاده از شیاف جذبی شاندرمن یک روش عالی و بدون عوارض بوده و از این رو نتیجه بهتری برای خانم ها به همراه خواهد داشت.

خرید شیاف جذبی شاندرمن

ترکیبات و موارد منع مصرف شیاف جذبی شاندرمن

ترکیباتی که در این داروی گیاهی به کار رفته است بسیار قدرتمند هستند. از جمله مهمترین ترکیب موجود در شیاف شاندرمن گیاه ماریانا است که تاثیر فوق العاده عالی بر روی بدن دارد. این گیاه دارویی 25 برابر اسفناج آهن در خود جای داده است و 17 برابر کلسیم شیر در آن کلسیم موجود است. علاوه بر این موارد باید به ویتامین آ موجود در این گیاه اشاره کنیم که 10 برابر هویج است.

پروتئین و پتاسیمی که در گیاه ماریانا وجود دارد 5 برابر میوه موز و 4 برابر تخم مرغ است. از این رو این گیاه به تنهایی تمام ویتامین ها و آهن و کلسیم مورد نیاز برای بدن را تامین می کند. البته با وجود تمامی این خاصیت ها که شیاف جذبی شاندرمن دارد، باید بگوییم برخی از خانم ها نباید از آن استفاده کنند. زمانی که خانم ها در دوران بارداری قرار دارند و یا در دوران عادات ماهیانه هستند، بهتر است مصرف این دارو را به تعویق اندازند.

حتی اگر پزشک به شما توصیه مصرف این دارو در دوران بارداری و عادت ماهیانه دهد، بهتر است اقدام به استفاده از آن نکنید. زیرا این مسئله می تواند مشکلات زیادی را برای بدن به همراه داشته باشد.
شیاف جذبی شاندرمن

نحوه استفاده از شیاف شاندرمن جذبی 

برای استفاده از شیاف جذبی شاندرمن لازم است در هفته اول یک شیاف را نصف کرده و تنها دو بار در یک هفته اقدام به استفاده از آن نمایید. برای این که این شیاف بهتر وارد بدن شود می توانید آن را خیس کنید و به اندازه دو بند انگشت وارد واژن کنید. لازم است بعد از استفاده کمی استراحت کنید تا شیاف داخل واژن جذب شود.

این نکته را به یاد داشته باشید که پس از استفاده شیاف شاندرمن، نیازی به خارج کردن آن و یا شستشوی واژن نخواهید داشت. زیرا همانطور که از نام این شیاف مشخص است، جذبی بوده و داخل واژن جذب می شود. از هفته دوم مصرف می توان در طول یک هفته یک عدد شیاف را به صورت کامل مورد استفاده قرار داد.

البته دستورالعمل استفاده از شیاف جذبی شاندرمن به طور کامل بر روی  جعبه این گیاه دارویی نوشته شده است. اما بهتر است با رعایت نکات ایمنی اقدام به استفاده از این دارو نمایید. خانم هایی که به دنبال کسب نتیجه سریع بعد از استفاده شیاف شاندرمن هستند، می توانند به جای مصرف هفته ای یک عدد، از هفته ای دو عدد شیاف شاندرمن بدون بروز هیچ گونه ناراحتی استفاده کنند.

شیاف شاندرمن به راحتی قابلیت مصرف داشته و مواد افزودنی ندارد. از این رو هیچ گونه مشکلی برای جذب در بدن ندارد و به دفع بهتر ادرار نیز کمک زیادی می کند.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *