دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

لیست لوازم ضروری آشپزخانه

اگر بخواهید یک آشپزخانه را تجهیز کنید، خواهید دید که انبوهی از لوازم ریز و درشت را باید تهیه کنید که کار دشوار و وقت گیری است، البته در عین حال لذت بخش هم هست!

ما در این پست مهم ترین نکات در خرید سرویس آشپزخانه را همراه با لیست لوازم ضروری آشپزخانه به شما معرفی می کنیم تا برای خرید آسوده خاطر باشید.

 

مهم ترین نکات برای خرید بهترین سرویس آشپزخانه

به هنگام انتخاب و خرید لوازم آشپزخانه، این توصیه ها را در نظر داشته باشید تا در نهایت خرید خوبی را تجربه کنید و به آنچه که دلخواهتان است برسید :

  • نظم محیط زندگی بر نظم فکری و آرامش روحی ما تاثیر مستقیمی می گذارد. اکثر لوازم آشپزخانه هم در ست های دسته جمعی و هم به صورت تکی قابل تهیه هستند، اما تهیه کردن آنها به صورت ست موجب ایجاد یک نظم زیبا در محیط اطراف شما خواهد شد که مطمئنا تاثیرش را در افزایش نشاط و بهبود کیفیت زندگی تان مشاهده خواهید کرد.
  • تولید کنندگان لوازم آشپزخانه دائما در رقابت با یکدیگر به عرضه محصولات جدید تر می پردازند و تولید محصولات قدیمی را پس از مدتی متوقف می کنند. این به این معنی است که لوازمی که شما هم اکنون برای آشپزخانه تان تهیه می کنید احتمالا در سال های آینده در بازار پیدا نمی شوند. بنابراین بهتر است تخمینی از تعداد مورد نیازتان از هر وسیله داشته باشید تا هم در مواقعی مثل مهمانی، مسافرت یا پیک نیک با کمبود لوازم مواجه نشوید و هم اینکه بعدا مجبور به خرید دوباره ی چیزی نشوید.
  • پیش از انتخاب ست های مختلف لوازم آشپزخانه، فضایی که قرار است در منزل شما به آنها اختصاص بیابد را در ذهنتان ترسیم کنید. اگر محل زندگی خیلی وسیعی ندارید، بهتر است از خریداری ست های بزرگ و جاگیر خودداری کنید.
  • بسیاری از وسایل آشپزخانه همچون ظروف پخت و پز و یا ظروف نگهدارنده مواد غذایی، با دیگر دستگاه های موجود در منزل شما همچون مایکروویو و ماشین ظرف شویی در ارتباط هستند. در صورتی که قصد دارید از وسایل آشپزخانه تان در کنار این گونه دستگاه ها استفاده کنید، پیش از خرید حتما توضیحات محصول را مطالعه کرده و از امکان استفاده از آن در کنار لوازم برقی مطمئن شوید.
  • لوازم آشپزخانه پر مصرف ترین لوازم در منزل شما هستند. به شما توصیه می کنیم هر کدام از این وسایل را از بهترین نوع موجود در بازار تهیه کنید تا برای مدت زیادی به شما خدمت رسانی کند. مطمئن باشید پرداخت هزینه ی بیشتر برای خرید لوازم درجه یک و با دوام، ارزشش را خواهد داشت.

لیست لوازم موجود در بهترین سرویس آشپزخانه

در اینجا لیست کامل لوازم ضروری آشپزخانه را مشاهده می کنید :

ست ظروف پخت و پز

ست کفگیر و ملاقه

سرویس ابزار آلات کاربردی آشپزخانه

سرویس لوازم پارچه ای آشپزخانه

ست کارد و قاشق و چنگال

ست بشقاب و پیش دستی

ست سینی

ست کاسه و پیاله

ست پارچ و لیوان

ست سبد، لگن و آبکش

سرویس ابزار آلات شیرینی پزی

ست ظروف نگهداری خشکبار و غلات

ست ظروف نگهداری میوه و خوراکی

ست ظروف ادویه جات

ست ظروف غذاخوری

ست ظروف پذیرایی

ست چای خوری

رانر و رومیزی

نمکدان و شکرپاش

تخته گوشت

شیرجوش و قهوه جوش

زودپز

ست قوری و کتری

منبع :

https://quickreview.ir/best-kitchen-sets/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *