دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

مخبر به جنایت غیرانسانی شاهچراغ ع با برخورد قاطع پاسخ داده

شیراز-ایرنا-معاون اول رئیس جمهور در سفر به شیراز گفت:به جنایت هولناک غیرانسانی در حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) با یک برخورد قاطع پاسخ داده می‌شود و مسببان این اتفاق ضربه خواهند خورد.


محمد مخبر پنجشنبه در سفر به شیراز در جمع خبرنگاران‌ اظهار کرد: امنیت, موضوعی نیست که بر سر آن تعارف داشته باشیم و تاکنون هم هرکس در این زمینه ورود کرده و با این مقوله بازی کرده پشیمان شده است.


معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: به جنایت هولناک غیرانسانی در حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) با یک برخورد قاطع پاسخ داده می‌شود و مسببان این اتفاق ضربه خواهند خورد.
مخبر با اعتقاد به اینکه  ما به برگ و شاخه کاری نداریم با ریشه‌ و ساقه این اتفاق برخورد خواهیم کرد، گفت: انشالله این اتفاق به‌گونه‌ای جبران خواهد شد که کسی تکرار چنین مسائل و حرکاتی به مخیله‌اش خطور نکند.


معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: تاکنون هم همین بوده و هر وقت چنین وضعیتی پیش آمده و با امنیت کشور بازی شده برخورد قاطعی شده که تا مدت‌ها چنین حرکتی به ذهن مسببان خطور نکند.


دکتر محمد مخبر که در این سفر از سوی احمد وحیدی وزیر کشور و محمد هادی ایمانیه استاندار فارس همراهی می‌شود، پنجشنبه با حضور در بیمارستان محل بستری مجروحان حادثه تروریستی، از مجروحان و مصدومان این حادثه عیادت کرد. 


غروب روز چهارشنبه (۴ آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به نمازگزاران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۵ نفر از جمله چند زن و کودک را به شهادت رساند و بنا بر آخرین اعلام مسئولان استان فارس، ۲۶ نفر را مجروح کرد.
در استان فارس سه روز عزای عمومی اعلام شده است.
مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدای این حادثه روز شنبه (۷ آبان ۱۴۰۱) باحضور باشکوه اقشار مختلف مردم در شهر شیراز برگزار و برخی از آن‌ها در حرم مطهر شاهچراغ به خاک سپرده خواهند شد.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>ایفون تصویری “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما “https://www.flytoday.ir/flight”>بلیط هواپیما