دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

گسیل امکانات وزارت دفاع برای خدمات رسانی به زائران اربعین ارسال

تهران- ایرنا- رئیس ستاد اربعین وزارت دفاع در پی دستور وزیر دفاع در راستای تسهیل و تسریع ورود و خروج زائران در پایانه‌های مرزی از ارسال و توزیع ۶ میلیون بطری آب معدنی و اهدای ۲۰ دستگاه گِیت ورود و خروج به پایانه‌های مرزی خسروی و مهران خبر داد.


به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی ایرنا، سرتیپ خواجه امیری رئیس ستاد اربعین وزارت دفاع در پی دستور وزیر دفاع با حضور میدانی در مناطق مرزی عراق و بررسی نیازمندی‌های زائران، بلافاصله با به‌کارگیری ظرفیت‌های سازمان‌های وزارت دفاع در بخش‌های مختلف کشور بویژه استان‌های میزبان و همچنین استان‌های معین، خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی را تسریع و افزایش داد.


وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکنون با دایر کردن موکب‌های متعدد، توزیع اقلام مورد نیاز زائران همچون آب آشامیدنی، ایجاد سایه‌بان، اعزام وسایل ایاب و ذهاب و وسائط نقلیه به مرزهای کشور، خدمات رسانی به زائران حسینی را افزایش داده است که این روند خدمت‌رسانی با سرعت و وسعت بیشتری در حال انجام است.


با توجه به استقبال پرشور و کثرت مشتاقان زیارت حضرت ابا عبدالحسین(ع)، ستاد اربعین وزارت دفاع علاوه بر اعزام زمینی اقلام مورد نیاز زائران، ارسال اقلام پرمصرف و ضروری از طریق ناوگان هوایی با همکاری سازمان‌های نیروهای مسلح را چند برابر کرده است.


ارسال و توزیع ۶ میلیون بطری آب معدنی به زائران اربعین


امیر دریادار خواجه امیری رئیس ستاد اربعین وزارت دفاع بیان کرد: این ستاد در پی دستور وزیر دفاع مبنی بر خدمات رسانی بیشتر به زائران حضرت ابا عبدالحسین(ع)، از طریق هماهنگی با سازمان‌های وزارت دفاع؛ ۶ میلیون بطری آب آشامیدنی تأمین و بلافاصله به محل تردد زائران ایرانی در مرزهای خسروی، چزابه و مهران ارسال کرد که توسط خادمین وزارت دفاع در بین دلدادگان حسینی توزیع شد.


رئیس ستاد اربعین وزارت دفاع تصریح کرد: توزیع آب آشامیدنی در بین زائران اربعین، از نیازهای اصلی زائران بوده است که بحمدالله قرارگاه عاشورائیان وزارت دفاع توانسته در کنار سایر نهادهای خدمت‌رسان کشوری و لشکری، بخشی از این مهم را محقق کرد.


رئیس ستاد اربعین همچنین گفت: تا چند روز پس از بازگشت زائران از عتبات عالیات، این ستاد در مبادی ورودی به کشور مستقر و خدمت رسانی به عزیزان زائر ادامه خواهد داشت.


گسیل امکانات وزارت دفاع برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین/ارسال هوایی اقلام ضروری به گذرگاه‌های مرزی منتهی به عراق


اهدای ۲۰ دستگاه گِیت ورود و خروج به پایانه‌های مرزی خسروی و مهران


رئیس ستاد اربعین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از اهدای ۲۰دستگاه گِیت ورود و خروج، ساختِ متخصصان صنعت دفاعی به پایانه های مرزی مهران و خسروی به منظور کاهش مشکلات تردد زائران و تسهیل عبور و مرور دلدادگان عتبات عالیات خبر داد.


رئیس ستاد اربعین وزارت دفاع با اعلام این خبر گفت: با توجه به خیل عظیم زائران اباعبدالله الحسین(ع) و استقبال پرشور آحاد مردم برای زیارت عتبات عالیات، ورود و خروج از گِیت و دریچه‌های مرزی به خصوص در کشور عراق با کندی مواجه شده بود.


پس از بازدید مسئولان وزارت دفاع از پایانه‌های مرزی و همچنین در پی دستور وزیر دفاع مبنی بر ارائه خدمت حداکثری به زائران اربعین، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ۲۰دستگاه  گِیت، ساختِ متخصصان صنعت دفاعی را در پایانه‌های مهران و خسروی مستقر کرد.


وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح قصد دارد با توسعه زیرساخت‌ها در این مناطق، خدمت‌رسانی تثبیت شده به زائران را تقویت کند.


گسیل امکانات وزارت دفاع برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین/ارسال هوایی اقلام ضروری به گذرگاه‌های مرزی منتهی به عراق



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *