باکیفیت ترین خدمات طراحی لوگو در تبریز

برخی آژانس ها یا وب سایت ها وجود دارند که به شما این باور را می دهند که طراحی لوگو در تبریز به سادگی کنار هم قرار دادن یک یا دو شکل است.

با این حال، وقتی صحبت از طراحی لوگوی خوب و باکیفیت به میان می‌آید، به خیلی بیشتر از این ها نیاز دارید!

برای طراحی یک لوگوی بی نقص باید به موارد زیادی توجه کرد.

اگرچه ممکن است یک لوگو در هنگام طراحی یک طرح کوچک و ساده به نظر برسد، اما نشان دهنده یک برند بزرگ است.

این طراحی لوگو نشان دهنده ارزش ها، خدمات، اهداف، افراد شاغل در آن، محصولات و خدمات این برند خواهد بود.

شما نمی توانید طراحی لوگو را به عنوان یک تجارت طراحی “کوچک” در نظر بگیرید.

با ما همراه باشید تا با جزئیات و عناصر کلیدی یک طراحی لوگوی باکیفیت آشنا شویم.

طراحی لوگو

معیارهای مهم طراحی لوگو در تبریز به صورت حرفه ای

طراحی لوگوی خوب، قدرتمند است.

چه طراحی شامل اشکال، تصاویر یا تایپوگرافی باشد، مهمترین چیزی که یک لوگوی خوب باید داشته باشد قدرتی است که دارد .

در عین حال، یک لوگوی خوب باید منحصر به فرد باشد.

نباید با لوگوی برندها و شرکت های دیگر اشتباه گرفته شود. به ویژه، باید تفاوت زیادی بین لوگوی شما با لوگوی برند رقبایتان وجود داشته باشد.

طراحی لوگو در تبریز به صورت منحصر به فرد و قدرتمند، باید قابل تشخیص نیز باشد.

به طوری که سریع و آسان، نام تجاری باید با کسب و کار یا خدمات کسب و کار تطبیق داده شود.

یک طراحی لوگوی خوب همچنین “بی زمان” است!

10، 20 یا حتی 50 سال دیگر باید با قدرت بایستد و نشان دهنده ی برند خود باشد!

یک لوگوی خوب باید برند شما را تقویت کند.

باید احساسات درست را منتقل کند.

در نهایت باید پیام و هدف اصلی شرکت یا مجموعه را منتقل کند.

باید کیفیت ها، مهارت ها و ارزش هایی را که شرکت به آن باور دارد، منتقل کند.

طراحی لوگو

مراحل طراحی لوگو در تبریز

۱. فرآیند اولیه طراحی گرافیک

ایجاد یک خلاصه طراحی خلاق.

اولین قدم در هر پروژه طراحی لوگو حرفه ای، ایجاد یک بریف طراحی خلاقانه است.

برای درک مشتری و نیازهای او باید سوالاتی بپرسیم و درک روشنی از کسب و کار، صنعت و چالش هایی که دارند داشته باشیم.

هدف از خلاصه طراحی کمک به طراح در درک پروژه است. به این ترتیب می تواند بر مفاهیم طراحی تسلط پیدا کند و کار کارآمدتری را انجام دهد.

۲. تحقیق و تفحص

چگونه یک لوگو، با کیفیتِ بهتر بسازیم؟ برای این منظور، انجام این مراحل برای شما مفید خواهد بود.

شما باید به وضعیت فعلی کسب و کار نگاه کنید (اگر فرآیند برندسازی جدیدی وجود نداشته باشد) و سعی کنید بفهمید که آنها در حال حاضر از نظر برندسازی به طور کلی در چه مرحله ای هستند.

هدف اصلی از کشف مشتری، به دست آوردن درک بهتر از مسائل برای ارائه بهترین راه حل ممکن است.

از طرفی همیشه مهم است که در مورد صنعتی که مشتری در آن حضور دارد، تحقیق کنید و یاد بگیرید. دانستن و درک آنچه که رقبا در صنعت انجام می دهند یکی از مراحل ضروری یک فرآیند طراحی لوگوی موثر است.

۳. فرآیند طراحی لوگو

هر طراحی لوگوی عالی با یک طرح کلی شروع می شود.

پیاده کردن طرح ذهنی روی یک کاغذ می تواند بخش اصلی طراحی لوگو باشد.

هر پروژه طراحی باید ابتدا روی کاغذ شروع شود.

قبل از شروع طراحی لوگو، منابع الهام خود را در نظر بگیرید.

همچنین می توانید شرایط تجاری مشتری را یادداشت کنید و روی تصاویری کار کنید که شامل آن کلمات است.

در این مرحله با حمایت مشتری می توانید بررسی کنید که روی کدام رنگ ها باید کار کرد و در صورت وجود، استدلال های بصری که مشتری دوست دارد.

اولین طرح پیش نویس در دفترچه یادداشت می تواند نماد نگاری بصری باشد، فرم هایی که جذاب بوده و ارزش توسعه دارند.

در این مرحله می توانید روی هر استدلالی که می خواهید کار کنید، طرح اصلی را دوباره ترسیم و بزرگ کنید، با مداد برای مرحله بعدی ویرایش کنید.

توسعه بیشتر طرح‌های لوگو می‌تواند به شکل شبکه‌ها و خطوطی باشد که برای متعادل کردن و تراز کردن درست چیزها ترسیم شده‌اند. حتی اشکال طبیعی را می توان با یک شبکه ساخت یافته افزایش داد.

شرکت طراحی سایت در تبریز، با ارائه باکیفیت ترین خدمات طراحی لوگو و طراحی بنر در تبریز، در خدمت شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *