دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

آغاز پویش همە حاضر در استان کردستان

ایسنا/کردستان مدیرکل بهزیستی کردستان از آغاز پویش “همه حاضر” در استان کردستان خبر داد.


حسین رسولی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این پویش با شعار( همگی برپا) با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان  با هدف هدایت و ترغیب به جلب و جذب مشارکت‌های مردمی با اتخاذ رویکرد تعاملی با نهادها، سازمان‌های حمایتی و شرکای اجتماعی به ویژه اصناف، بانک‌ها و بنگاه‌های اقتصادی، خیرین و گروه‌های مردمی و جهادی و آحاد مردم برگزار می‌شود.


وی عنوان کرد: از جملە اهداف این طرح تامین لوازم التحریر و البسه، کیف، کفش و تبلت و … با اولویت‌های خانوارهای است که در تامین لوازم ضروری آموزش و تحصیلی عاجز و ناتوان‌اند.


رسولی ادامە داد: ترویج فرهنگ احسان و نیکو کاری، به منظور جلب و جذب مشارکت‌های مردمی در جهت تهیه بسته‌های معیشتی و آموزشی برای دانش‌آموزان تحت پوشش در مهر ماه سال جاری و ارائه هر چه بهتر خدمات و ایجاد نشاط و امید در بین جامعه هدف بهزیستی از دیگر اهداف برگزاری این پویش است.


مدیرکل بهزیستی کردستان خاطرنشان کرد: جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی در راستای ارتقاء سطح زندگی مددجویان با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مشارکتی، مراکز و موسسات خیریه تحت نظارت سازمان از طریق دریافت پک لوازم التحریر، پرداخت کمک هزینه‌های آموزشی و تهیه وسایل کمک آموزشی از دیگر اهداف این طرح است.


رسولی در ادامه بە شیوه‌های جلب و جذب مشارکت‌های مردمی در سطح استان پرداخت و گفت: خیرین و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه حضوری به ادارات، مراکز و موسسات خیریه فعال در سطح استان و یا شماره‌گیری کد دستوری #22288* 6655* کمک‌های خود را واریز کنند.


وی در پایان بە روش‌های دیگر جذب مشارکت‌های مردمی اشارە کرد و افزود  همچنین میتوان از طریق شماره حساب سازمان بهزیستی 4164034541706100 و شماره کارت مجازی این سازمان 6784-7181-9570-6367 کمک‌های خود را واریز کنند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگربازسازی پوستلینک مطالب دیگرآیا لیزر موهای زائد خوبه؟ همه چیز در مورد آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *