دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

راه اندازی بیش از ۲۰۰۰ واحد تولیدی راکد نقش بسزایی در رونق اقتصادی

ایسنا/خراسان رضوی رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهوری گفت: راه‌اندازی بیش از ۲۰۰۰ واحد تولیدی راکد و کمک به افزایش تولید و بهره‌وری و همچنین برقراری ارتباط با کشورهای همسایه نقش بسزایی در رونق اقتصادی کشور دارد.


به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام حسن درویشیان، سه شنبه شب در مراسم یادبود شهدای دولت که در چناران برگزار شد، مهمترین هدف دولت را مبارزه با فساد و ناکارآمدی دانست و اظهار کرد: دولت برای خدمت به مردم شبانه‌روز تلاش می‌کند و عموم مردم به ویژه نخبگان باید مراقبت کنند و با طرح‌ها و برنامه‌ها به دولت مردمی کمک کنند تا از این گردنه و پیچ تاریخی که به تعبیر حضرت آقا به قله نزدیک شده‌ایم، به سلامت گذر کنیم.


وی عنوان کرد: دولت سیزدهم برای اداره و تحول در امور کشور بیش از ۳۰۰ برنامه داشته و دارد و توانسته است با مشارکت مردم با تمام مشکلات و گرفتاری‌ها، حرکت رو به جلوی خود را ادامه دهد.


رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهوری ادامه داد: راه‌اندازی بیش از ۲۰۰۰ واحد تولیدی راکد و کمک به افزایش تولید و بهره‌وری و همچنین برقراری ارتباط با کشورهای همسایه نقش بسزایی در رونق اقتصادی کشور دارد.


محسن مه آبادی، فرماندار شهرستان چناران نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: شهرستان چناران با تقدیم بیش از ۳۸۰ شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان قله‌های افتخار شهادت را با اهدای جوان مرزبانی شهید محمد جمال‌زاده در ماه‌های گذشته فتح کرده است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگردکتر علی اباصلتیان – مشاوره فوری 09387708025

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *