دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

ظرفیت انتقال بنزین در منطقه تهران به ۴۰۷ هزار بشکه در روز رسید

با نصب دو دستگاه بوسترپمپ جدید در مرکز انتقال نفت رسید و ارسال، ظرفیت انتقال بنزین در منطقه تهران با افزایش ۱۳۵ هزار بشکه در روز ، به ۴۰۷ هزار بشکه روزانه رسید.


به گزارش ایسنا، علیرضا بیات – معاون فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با اعلام این خبر گفت: با توجه به مصرف و نیاز بیشتر به فرآورده های بنزین با تکیه به توان داخلی و نیروهای بومی، دو دستگاه بوسترپمپ با ظرفیت ۱۸۵ کیلووات در مرکز رسید و ارسال نصب شد تا شاهد بالا رفتن حجم انتقال بنزین از سوی این مرکز باشیم.


وی حفاری چالۀ پمپ، بتن ریزی، نصب پمپ و الکتروموتور، کابل کشی ولوهای برقی ( MOV ) به همراه موتور بوستر، کابل برقی ابزار دقیق از اتاق کنترل تا محل مورد نظر و لوله کشی‌های مربوطه را از جمله فعالیت‌های انجام گرفته در این فرآیند نامید.


وی در تکمیل این خبر افزود: همچنین در راستای این پروژه به تازگی همکارانمان در واحد مکانیک بوسترپمپ شماره ۱۰ مرکز رسید و ارسال را با هدف انتقال پایدار فرآورده‌های نفتی از مخازن این مرکز به مراکز نفت اصلی، اقماری و ری – کرج مورد تعمیرات اساسی قرار دادند که نقش آن در افزایش راندمان انرژی بسیار حائز اهمیت بوده و می تواند به طور قابل توجهی در بهینه سازی و صرفه جویی انرژی موثر باشد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیم دستگاه تصفیه آب
بیشتر بخوانیمروش‌های انتخاب و خرید نهال‌های سالم برای باغبانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *