دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

مناسب سازی و ساماندهی فضای محیطی قم تا عید نوروز

ایسنا/قم شهردار قم گفت: تا پیش از شروع تعطیلات نوروز وضعیت سه‌راه و چهارراه بازار از نظر سیما، منظر شهری و ترافیکی ساماندهی شود.


سید مرتضی سقائیان نژاد در جلسه شورای مدیران شهرداری قم، با اشاره به وجود برخی مشکلات در هسته مرکزی شهر قم اظهار کرد: اتفاقات خوبی در سال‌های اخیر در این زمینه رخ داده است که می‌توان به احداث پیاده راه ارم، پیاده راه انقلاب، پیاده راه آیت‌الله مرعشی نجفی و ساماندهی میدان شهید مطهری اشاره کرد.


به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سقائیان نژاد خاطرنشان کرد: این اتفاقات هرچند بر اساس برنامه رقم خورده است اما برای ما کافی نیست و باید با اقدامات تکمیلی، شرایط بهتری در هسته مرکزی شهر قم رقم زده شود.


 شهردار قم با اشاره به اهمیت رفع سد معبر و ساماندهی ترافیکی در هسته مرکزی شهر قم گفت: این فضا باید برای تردد شهروندان و زائران، مناسب‌سازی شود.


سقائیان نژاد تعمیر پیاده‌روها، ترمیم خط‌کشی‌ها، رفع سد معبر، تقویت نظافت، نظارت بر عملکرد سیستم حمل‌ونقل عمومی و تقویت عملکرد خودروهای برقی در هسته مرکزی شهر قم را ضروری دانست.


 وی ادامه داد: در این زمینه بخشی از اقدامات با اجرای پروژه‌های عمرانی همراه است اما بخش دیگری باید با تقویت نظارت و مشارکت پلیس راهور انجام شود.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *