دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

وزیر میراث فرهنگی از منطقه گردشگری طالقان بازدید کرد

کرج – ایرنا – همزمان با سفر رئیس جمهور به استان البرز ، عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عصر پنجشنبه به نمایندگی از رئیس جمهور با حضور در شهرستان گردشگری طالقان ضمن دیدار با خانواده های معظم شهدا از طرح های مختلف عمرانی و گردشگری این شهرستان بازدید به عمل آورد.


به گزارش ایرنا، نماینده رئیس جمهور در ابتدای سفر به طالقان  به  دیدار تعدادی از خانواده های معظم  شهدا در این شهرستان رفت و سپس از طرح های گردشگری در دست احداث این شهرستان بازدید کرد.


طرح ۲۷ هکتاری گردشگری حاشیه رودخانه شاهرود که شامل مجتمع گردشگری ، تفریحی ، توریستی و ساحلی می باشد، قرار  است در آینده نزدیک در شهرستان طالقان با همکاری شهرداری این شهرستان احداث شود .


نماینده رئیس جمهور در این سفر  از بیمارستان در دست ساخت طالقان بازدید کرد.


دیدار با معتمدان شهرستان و حضور در شورای اداری طالقان از دیگر برنامه های وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی در این شهرستان بود.


شهرستان گردشگری طالقان دارای ۸۴ اثر تاریخی و طبیعی ثبت شده ملی ،۱۶ مرکز گردشگری ، پنج هتل و پنج واحد بومگردی  است.


اکنون تعدادی طرح گردشگری از جمله یک مجتمع گردشگری بومگردی در روستای  زیدشت طالقان و یک منطقه نمونه گردشگری  دیگر در روستای آسمان سو طالقان در مرحله سرمایه گذاری قرار دارند.


شهرستان ۳۵ هزار نفری طالقان در ۹۰ کیلومتری شمال غربی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.


رئیس جمهور در قالب نوزدهمین سفر استانی هیات دولت و در سال “تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین” به منظور بررسی اولویت‌های توسعه بخشی و تصمیم گیری برای رفع مشکلات مردم  امروز پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه  میهمان استان البرز است.


آیت الله سیدابراهیم رییسی پیش از این به ۱۸ استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان، مازندران و مشهد سفر کرده است.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *