دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

پیوست رسانه ای و فرهنگی لازمه پروژه های شهری در بجنورد است

ایسنا/خراسان شمالی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد، بر ضرورت توجه به پیوست رسانه‌ای و فرهنگی برای پروژه‌های شهری مرکز استان تاکید کرد.


جمشید عین بیگی در نخستین جلسه کمیته رسانه و فضای مجازی شورای اسلامی شهر بجنورد که با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در شهرداری انجام شود و شورای اسلامی شهر نیز به آن توجه داشته باشد، توجه به پیوست رسانه‌ای و فرهنگی است تا خروجی بهتر و بیشتری داشته باشد.


وی تاکید کرد: فعالیت‌های فرهنگی در عین ظاهر ساده‌ای که دارند، نیازمند تفکر، تجربه و توجه به ضرورت‌هاست که اگر مورد غفلت واقع شود در این جنگ رسانه‌ای دشمنان این کشور، ضرر می‌کنیم.


وی ادامه داد: فقدان پیوست فرهنگی رسانه‌ای باعث مهاجرت، ایجاد رفت‌وآمد غیرضروری در شهر، افزایش ترافیک و آلوده شدن هوا خواهد شد و وجود این پیوست، نیازهای روزانه فرهنگی افراد را در همان محلی که هستند تأمین می‌کند و باعث می‌شود مردم از سهم سرانه فرهنگی، رسانه‌ای و آموزشی خود بی‌نصیب نمانند.


عین بیگی تصریح کرد: رسانه‌ها نیز حلقه وصل مردم و مسئولان هستند. هرچند مسئولان شهرداری و شورای اسلامی شهر به نحوی از طریق مردم انتخاب و منصوب می‌شوند اما رسانه‌های از مشکلات کف جامعه مطلع هستند و می‌توانند برای حق مشکلات، بسیار تاثیرگذار باشند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمرونالدو زدگی حاد یا حادترین رونالدو مسئله این است؟
بیشتر بخوانیمشیرآلات بهداشتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *